tisdag 20 november 2012

SHABBYCHIC HOME


Jag har länge vart ute efter gamla fönster som jag kan inreda hemmet, och förra veckan var jag och kikade på loppis. Då hittade jag äntligen det jag letade efter :) 


2 gamla rötna fönster och ett sött stycke med hjärtan, blir som nytt :) 



Och så imorse .... vaknade av att glas krossades, paniiiikslagen! 

Om det var Lilo eller Kiwi, vettefasen. Men en god morgon fick jag iaf, och mina fina ljuslyktor gick av på mitten, men som tur var kunde jag limma ihop dom. Faaaan va ledsamt sånt är, här köper jag nytt och direkt går det sönder. Ska jag bli tvungen o gömma undan fönsterna också? ;) 


Men heey, shabby på detta också :P 



2 kommentarer:

  1. Jättefint, verkligen!! Vi har verkligen samma smak du och jag. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Jo vi gillar verkligen samma saker.

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...