fredag 2 september 2011

Fredagen

Goddag!


Vaknade strax innan 8, fick i mig frukost och satte mig en stund vid datorn. Sedan en promenad i det härligt soliga vädret :-)
När jag kom hem var det direkt igång med möbleringen här hemma, alltså från klockan 10 fram till 14 höll jag och mamma på. Är jättenöjd med mitt nya rum , passar mycket bättre med möblerna här inne än på mitt andra rum. Så nu går rummet i vitt och svart :-)
Ska se om jag kan få ett någorlunda bra kort ..



Vid 14-tiden kom Harling förbi :-) En kopp kaffe och lite tjöt innan vi gick på en långpromenad.
Kom hem för en liten stund sen , ska strax iväg till gymmet. Blir nog rygg & ben idag.
Ikväll har jag jouren så börjar 22 och slutar 21 imorgon kväll.

(Nädå Lindis är inte alls sugen på naturgodis) 

Idag igen alltså .. Tänk att dom där små rackarna kan vara sååå goda! 
Får se om jag efter träningen är lika sugen och stannar förbi affären



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...