onsdag 14 september 2011

Gó kväll

Hemma igen, det var en snabb visit i Åmål.
Nu ska jag inte tillbaka förs i oktober :-)

Var hemma vid 18 , och har trampat vilt på cykeln hemma framför TV:n , 75 minuter fick jag ihop. 
Kvällsmat efter detta var riktigt gött :-) 
Nästan så jag glömt hur gott keso är, så det fick blir det till kvällen

Keso med funlight Wildberry
Vindruvor
Rågfras 
Solrosfrön


 ♦        ♦         ♦

Imorgon ska jag värda åt Madde på hennes step-pass, hon ska ha en klass i skolan. 
Så det kommer bli dubbla step-pass för mig, ett på dagen och ett på kvällen. 

Lite mer än 1 vecka kvar tills jag sticker utomlands med Linnea :-D 
Snart beger vi oss mot varmare breddgrader, ska bli sååå härligt !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...