tisdag 13 september 2011

Heeeej :-) 


Morsning korsning 
Det var inte igår snarare mer än en vecka sen. Hej o hå vad det har hänt grejer
Nu är jag inne på sista veckan uppe i Åmål , ska bli sååå skönt och få slippa åka dit på dagarna framöver. Körningen går allt bra, lite keligt att jag fick en ny körlärare efter 1a veckan som jag dessutom kom jättebra överrens med och lärde ut skitbra, men nu med den nya lärare kan jag inte riktigt koncentrera mig och lär inte alls ut lika bra som förra..menmen får göra mitt bästa nu dom sista dagarna, ska upp idag och stanna tills imorgon sen har jag teoriprov den 10e oktober och uppkörning 13e.


Helgen har jag mestadels spenderatjobbet - 50 timmar + jour.
Men nu är jag ledig fram till Fredag :-)


Gårdagen började med en promenad hem från jobbet sen åkte jag & mamma till Trollhättan
Tanken var bara att åka dit och lämna in min telefon än en gång *suck*
Nu måste jag ju nästan få en ny telefon , så många gånger som jag fått lämna in den och dessutom dom flesta gånger med samma problem! 

Fixat mina naglar så nu är dom fina igen :-) 
Blev inte bara detta. Nu när vi åkte ner så hade jag ju inte planerat att 
köpa nåt eller kolla efter något speciellt, så självklart hittar jag mycket .

En vinterjacka, tavla, armband, hängande glaslykta, tröja.

Mullvadsfärg/grön och med pälsluva

Den hänger inte rakt ner utan längst ner så 
sitter den åt lite så man kan forma o trixa 

Gick också förbi ICA supermarket (dom har ett hav med naturgodis
Givetvis köpte jag mig en påse hem, kan ju säga att jag var i himmelriket :-P

___________________________

SPINNING

Gud vad jag har väntat på att få börja spinna igen!! Har bokat flera veckor framöver :-) 
När vi kom hem drog jag till gymmet och körde ett snabbt biceps-pass 20 minuter
Cyklade hem , käka , nån timme senare cykla iväg igen på spinning 

Faan va roligt det var , smockfullt och en grym spinningledare som verkligen orkar hålla ut 
under hela passet och peppa för fullt :-) 
När jag kom hem var det snabbt i med kvällsmat hoppa i duschen och sen mysa med tända ljus, film och naturgodis  :-) 







Jaha nu är stormen Katja här i en liten styrka, här går man fan inte ut i onödan hehe 
Ska packa resten av sakerna sen kör vi mot Åmål 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...