torsdag 1 september 2011

H O M E

Åh himmel vad skönt och vara hemma igen! Sin egna säng, familjen (speciellt mamma) , och självklart träningen! Kom hem tidigare än vad jag skulle gjort, var hemma redan vid 13. Så direkt när jag kom hem bytte jag om till träningskläder, svepte en BCAA-drink och cyklade iväg till gymmet. 
Biceps & triceps fick sig en rejäl omgång 



Dagens pass: 
- Hantelcurl x3
- Bicepscurl i C.C x3
- Bamsecurl x3

- Dips mellan bänk med viktskiva x3
- Pushdowns x3 varav 1 dropset
- Pushdowns med rep x3


Inkl uppvärmning


Jag cyklade hem, fick i mig nåt i magen. Vid 17 vart det iväg igen, men nu till Friskis&Svettis
Först ett pass step och sedan 30 minuter core direkt efter.  
= 900 kcal förbränt idag
Så jag förtjänade fasen en liten påse med naturgodis :-) Som jag nu har mumsat i mig, ligger i sängen nyduschad och kollar på "Dumpad" :-)

Värden Lindis 




Teorin & körningen 
Det går väldigt bra för mig. Första veckan gjord och det går åt rätt håll! Den första dagen var lite jobbig, ja ni vet nya människor man ska bo ihop med, körlärare = nervös så in i bomben , långa dagar och dessutom gick dagarna så otroligt sakta.
Men redan under andra dagen gick det mycket bättre, jag lärde känna bilen bättre och körningen flöt på riktigt bra. Min körlärare tycker det går så bra för mig att jag egentligen inte behöver mer körlektioner, men som behövs ändå.
Teorin går väl också bra, men lite trögt. Har hittills klarat 2 tester på datorn, bara 2 kvar tills jag kan boka teoriprov. Det gäller att bara läsa som attan!
Jag är med andra ord ingen teoretiker utan en praktiker, så fungerar jag :-)



Imorgon är det tänkt vi ska möblera om här hemma, byta rum och dona lite :-) 
Morgonen kommer jag börja med en promenad, gosh vad jag har saknat mina promenader. Får se om det blir träning på förmiddagen eller eftermiddagen, ska träffa Harling också. Var evigheter sen, har verkligen saknat henne ♥

Nähä nu har jag tjötat hål i huvudet på er. Blir sängen om en stund, och innan det min "kvällsvälling" 
proteindrinken såklart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...