måndag 19 september 2011

VAKEN

Nyss vaknat, känner mig som en zombie. Kunde inte riktigt somna imorse när jag kom hem så kom i säng vid 8. Det känns verkligen att jag inte fått redigt med sömn
Vaknade upp perfekt till lunch, men det blev inget avancerat - gröt med keso på, mjölk & frysta bär och 1 ägg




Känner mig pluffsig, nu dom senaste dagarna har väl kanske inte vart dom bästa om man tänker på matintag. Eller jo jag har ju ätit bra så, men där emellan har det blivit naturgodis och kakor. Inte bra inte bra
Träningen går väldigt bra, och jag har börjat jogga och köra intervaller = superbra :-)
Dags och sköta det med kosten lika bra!


5 dagar kvar tills jag är i värmen !


Snart dags och göra mig i ordning för att sticka till gymmet, och ikväll är det spinning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...