söndag 18 september 2011

Sovmorgon


Ingen klocka ställd så idag sov jag till halv 10, sovmorgon för mig :-) 
Gick i morgonrocken ända fram till tolv. 

När jag fått i mig lite mat och några koppar kaffe stack jag till gymmet, hade tänkt både rygg och axlar men det blev bara rygg idag. Pajen och naturgodiset från gårdagen gjorde nog att jag fick en extra kick idag, slog mitt personligt bästa i marklyft :-)


Dagens ryggpass:
Marklyft 
20kg x2
60kg x1
70kg x2
75kg x1
80kg - 4reps
82,5kg - 3reps PB

Chins x3
Latsdrag x4
Rodd i maskin med frivikter x3
Sittande rodd x3

Det blev lite mycket men hade sån energi, det rullade på :-)
Avslutade med 25minuter kondition på bandet = 10min jogg, 10min intervaller, 5min nedvarv. 



Cyklade hem i regnet, hoppade in i duschen och sen mat på detta :-) 


Stekt kyckling
Ägg
Blandsallad
Stekt champinjon
Egengjorda krutonger på fullkornsbröd

Mumsmums :-) 


Ikväll ska jag iväg och jobba natt, andra gången på 1,5år. Händer alltså inte ofta med andra ord. Ska försöka få lite sömn snart så man klarar natten :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...