onsdag 21 september 2011

GODMORGON

Mys-morgon - frukost ihop med mamma och tända ljus.
Regnet öser verkligen ner, så idag blev det ingen promenad. 


NYPON-FRUKOST

Osötad nypsonsoppa
Lättkesella blandat med Funlight wildberry
Pauluns müsli
Nötter 

Dukan-bröd med skinka
Ett ägg & tekoppen 


Det har vart i princip samma frukost det senaste och nu kände jag för en annan variant. 
Riiiktigt gott :-) 
+ ett till ägg, var jäkligt hungrig imorse! :-) 



Inget speciellt som händer idag , men till gymmet blir det såklart :-) 
Och sen ska jag packa också, herregud jag vet ju inte vad jag ska ta med. Tycker det är så svårt.. Hatar och packa, antingen blir det för mycket eller så blir det för lite man tar med sig.. och speciellt nu när jag ska utomlands för första gången, hm ja det löser sig allt :-)
Fredag åker jag ner till Göteborg, så möter Linnea upp mig på järnvägsstationen. Sover ju hos henne, för på Lördag morgon ska vi upp tidigt som attan. Flyget går 8,45 från Landvetter :-D 


Igår kväll kom jag ut på en 30 minuters joggingrunda.
Fick sällskap av mamma också som cyklade brevid mig, rundan gick skitbra :-)
Hade en jäkla fart och benen dom bara flög iväg, kändes gött efteråt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...