fredag 20 november 2009

091120

Idag ska jag nog inte göra nånting , eller jag ska rättare sagt inte göra nåt. Bara vara hemma och ta de lugnt, ska med Kim till gymmet imorgon och gå igenom alla redskap som finns på gymmet och göra iordning ett schema till mig! Kanske hinner träna innan vi drar.
Längtar faktiskt att börja träna på gym , köra skiten ur mig och bara kämpa kämpa kämpa så att de verkligen känns! *tummen upp*
Ska börja med maten om en stund, idag blir de kycklingfilé i creme fraiche och bulgur! Mykt gott.
Tänkte jag skulle börja o fota lite av den maten jag gör, eftersom jag tycker de är kul o laga mat så varför inte hehe.
Jag ska också skriva här på bloggen om min träning, hur jag går tillväga och mina resultat. Tror faktiskt att detta kommer hjälpa mig med min motivation också.
Jag måste börja tro på mig själv och allt jag gör! För jag ska klara de här nu, jag ska nå upp till mitt mål!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...