onsdag 25 november 2009

091125

På Älvan där jag praktiserar så har dom ett solarium så jag blev faktiskt lite sugen på att sola idag på min lunchrast, med helt nya rör och dessutom så är de billigt! 20kr för en halvtimma ,
så nu blir de till att sola 1 gång i veckan, får ju passa på medans de är billig hehe.
Jag har fått en härlig färg nu på kroppen! Och de kunde verkligen behövas ska jag säga er haha, för fy tusan vilken blekfis jag är. Men nu så jäklar börjar jag få färg på kroppen , mina fräknar har börjat synas alltmer nu. Fick nästan en chock när jag såg mig själv i spegeln haha, ser ut som Pippi Långstrump ;-)
Oså har vi bakat idag, har blivit alla sorters kakor, men de är kul ! Tog fram julsakerna och pyntat lite också. väldigt trevlig dag , som alltid :-)

Ringde till Rådahallen förut för att boka cykel till spinningen , men de var inte säkert att de fanns plats. För de var 2stycken innan mig som hade reserverat dom två sista, men de var som sagt inte helt säkert att dom skulle träna ikväll. Så får se om de ringer i min telefon sen ..
Annars om de inte blir nån spinning idag så får jag vila.
Åh mamma har julpyntat lite här hemma , de är så mysigt :-)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...