onsdag 25 november 2009

En bränd inlagd prinskorv

Precis så känner jag mig just nu .. De riktigt bränns i både ansiktet, magen och mellan pattarna. Smörjde in mig med kylbalsam förut, kanske att de skulle hjälpa lite men tror ni verkligen de? Eh nej.. Åh jag är alldeles röd i ansiktet , ser ju ut som en tomat för helvete :-P Och sådär snyggt vit runt ögongen, vette fasen hur de lyckas bli så
Dom kommer ju bli skräckslagna imorgon när jag kommer till Särvux haha. Vågar jag ens visa mig ute.. Nej men riktigt så illa är de faktiskt inte
Mamma håller på för fullt här hemma med att pyssla, och stryka massa dukar. Hon gör de så fint lilla mammsen :-)
Verkar som om de inte blir nån spinning ikväll, fast tur är väl kanske de. Skulle nog inte orkat gå dit tror jag, pga min solbränna som bränns så in i ... + att jag har träningsverk lite varstans. Ska ju som sagt träna imorgon , triceps och ben.

Nä nu har mina ägg kokat klart. Dags och ta en proteindrink , snart börjar Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...