lördag 21 november 2009

God morgon

Till frukost idag åt jag som vanligt gröt med äpple i, men idag så ville jag piffa till de lite så la på frysta hallon/blåbär, och till de 2 fiber plus knäckebröd med ost, ägg och kaviar. Oså te till då!
Gottigottgott ..
Blir ingen träning idag, hoppar över de idag. Känner att mina ben börjar göra väldigt ont igen så får ta de lugnt nu. Var istället ute och gick med Frans nu på morgonen, de var riktigt skönt.


Nej! FAN!!! Nu när jag skulle sätta in minneskortet i datorn så funkar inte kortet, alltså jag måste formatera om hela skiten. Och när jag sätter in minneskortet i kameran så står de "minneskortfel" !! Helvetes jävla skit .... Varför blev de så? Den funkade ju igår
Varför skulle de hända just nu .. Skulle lagt upp en bild på min frukost, men de får skita sig nu.
Formatera om disken, så nu försvann alla bilder! Jippi , sug min röv för helvete!

Nu ska jag dricka lite kaffe och sätta mig i soffan o glo på TV.
Ciaó

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...