lördag 28 november 2009

Lördag

Var ute och gick med mamma & Frans förut, gick en liten snabbpromenad på 25 minuter men de var skönt att bara komma ut. För om inte Frans hade kommit in i vardagsrummet och frågat om jag ville med ut så skulle jag garanterat ligga kvar där ett bra tag till o se på Svampbob Fyrkant, de är ju "svampbob-maraton" på TV både på MTV och Nickelodeon :-) . Så good work Linda!
25 minutrare är ju bättre än inget , eller hur?
Sitter här och funderar på vad jag ska göra, om jag ska fortsätta med mitt pyssel som jag gjorde igår på kvällen (julkorten) , och helt seriöst så blev jag faktiskt inte så nöjd ser ju ut som en ungjävel har gjort korten haha.. Men mamma tyckte de var fint, fast hon kanske inte vågar säga nåt annat :-P Får se om man vågar skicka dom julkorten eller hur de blir .

De blir lugnt ikväll igen , alltså jag vet inte vad som har hänt med mig... Fan va tråkigt mitt liv låter , hemma hemma och åter hemma.. Jag har nog gått och blivit en mysmänniska haha , hur konstigt lät inte de då .. Ja ialf, men jag orkar inte ut o härja på kvällarna , då är de bättre och vara hemma :-)
Jag känner för att träna idag också , lyfta massa skrot! Men... måste vila ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...