fredag 27 november 2009

Sådär då

Nu har jag precis kommit hem, fått packat upp allt som vi har handlat. Inne på sportaffären hittade jag en jättefin t-shirt och en fin tjocktröja som jag kan ha när jag tränar. Jag är väldigt nöjd :-) Och billigt var de dessutom!
Var inne på Rusta också förut , då hittade jag o mamma en låda med olika julpynt i , alltså man ska göra egna julkort. Och eftersom jag har tänkt på de ett tag att göra egna julkort istället för att köpa . Så i år blir de jag som gör julkorten :-) Ska bli spännande o se hur dom kommer se ut.
Tänkte snart börja med maten ,så att den är klar sen när jag kommer hem från träningen.
Idag blir de ugnsbakade rotfrukter, alltså potatis och morötter & fläskfilé i "Tikka Masala" sås från Uncle Bens om nån är intresserad :-P
Blev klar med mina byxor idag på slöjden, ett par som jag kan träna i. Blev faktiskt rätt nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...