måndag 23 november 2009

21:10

Alltså är jag helt ute o cyklar eller? Skrev ju att jag skulle på spinning imorgon, men de är ju bara måndag och spinning är på onsdagar. Jaja , då blir de gymma imorgon då :-) Och då blir de rygg och biceps som ska tränas.
Förhoppningsvis kommer mitt pulver imorgon också så jag kan börja med de , åh jag är så pepp !
Från och med imorgon ska jag börja ta före/efter bilder på min kropp, så varje månad ska jag ta ett kort för att se skillnad efter flera månaders slit :-)
Detta kommer ju självklart att öka min motivation till att träna, och en till grej som gör att jag får ännu mer motivation är denna tjejen; http://metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.33757
Kunde hon så kan jag med!!

Nej nu ska jag sluta tjata, känns som de enda jag pratar om är min träning och mat.. men va fan de är ju de jag brinner för så varför inte haha.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...