måndag 30 november 2009

En annorlunda julshow

Idag var de dags för julshow som eleverna på Särvux och Café Älvan hade anordnat, åh va duktiga dom var :-) Fasen va kul de var! Dom får en verkligen att skratta hehe
Idag i skolan så var dom så nervösa att vissa mådde lite dåligt , men de gick ju hur bra som helst.
Tog massa kort men de blev inga bra kort, men filmade lite så lägger nog upp de imorgon om jag har tid.

De har vart en jäkla stressig dag för mig. Slutade halv fem, cyklade hem och fick slänga på mig träningskläderna och cykla iväg till gymmet. Tränade 1 timme, sen fort som fan hem och duscha o käka. Fick verkligen slänga i mig maten, kan ju säga att jag mådde inte särskilt bra efteråt , fyfan haha. Min mage var som en uppblåst bebismage , hujja vad ont jag hade..
Jo just de, brödet som jag bakade igår ... MMmm mumsigt värre :-) Eftersom de var fil och sirap i degen så blev brödet lite kladdigt innuti , men de var skitgott! Oså torkade aprikoser i också gjorde susen hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...