tisdag 1 december 2009

1:a december


En annorlunda julshow


Tog massa kort igår, men bilderna blev så dåliga av
allt ljus från scenen så de får bli dessa bilder.
Försökte ladda upp två videoklipp från igår också , men de
gick inte att ladda upp. Synd !
Ikväll ska jag iväg på Friskis&Svettis, för att variera
lite på min träning. Kan va skönt också att träna
något annat än bara på gym.

Imorgon ska jag troligtvis med till badet tillsammans med
några personliga assistenter till 2-3 personer med CP-skada, ska
bli väldigt intressant och se hur dom gör oså.
På detta badhus så har dom en bassäng som man kan åka ner med
deras rullstol.
Om inte så ska jag sola imorgon, men denna gången
ska jag bara sola 20minuter och inte en halvtimma :-P
Kanske bättre lycka denna gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...