fredag 11 december 2009

Då var de gjort

Gjorde matteprov imorse, vet inte hur de gick men de kändes då bra ialf. och jag hoppas verkligen att jag får godkänt!
Hoppade över syslöjden idag, orkade inte gå dit. har börjat få en sån fruktansvärd huvudvärk av den förbannade tandställningen, de är skitjobbigt. Tar massa treo , men de hjälper inte så värst mykt.
Senare idag ska jag och mammsen baka lussebullar :-) Wiho, mys mys
Och så blir de en tur till gymmet senare , vet inte om de blir en svängom på crosstrainern eller om de blir styrketräning .. jag får se vad jag gör
Man känner sig ju inte så motiverad till att träna idag, men måste man så måste. Vill man vara fin får man lida pin , känns ju så skönt och väldigt duktig efteråt :-)

Men nu ska jag laga mig lite lunch, får bli något lätt idag. En omelett med skinka, ost och tomat. Till de blir de avokado och keso. Mums!
Oså börjar biggest looser på tv:n nu snart, missade lite igår så får kolla på de idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...