onsdag 9 december 2009

Full rulle ..

hela dagarna... Igår då så var jag ju på Vallmo , från klockan 15.00 till 21.00 . De var jättekul , och jag lärde mig hur mykt som helt på den korta stunden jag var där. Var med en kille som har en cp-skada, vi lagade mat, diskade städade lägenheten och sen fick jag en liten rundvandring på boendet . Så de var en riktigt trevlig dag/kväll :-)
Idag var jag en stund på Café Älvan på förmiddan , haft fullt upp hela morgonen med massa beställningar hit o dit. Men de har gått kanon! Oså har vi bakat julgodis
Sen runt halv två var jag med på en uppföljning, och även de var intressant. Man lär sig så otroligt mykt , de är såå kul :-)
Och nu för en stund sen kom jag hem, har fått i mig några riskakor och snart ska jag och brorsan iväg till gymmet, tricpes och ben
De känns idag att jag sprang igår , träningsverk i både ben och mage. Men som sagt , de är ju så de ska vara då känns de ju att man gjort nåt bra hehe eller va man ska säga.
Jag funderar på om jag ska lägga in 2 springturer i veckan (så länge) , så får jag utöka längre fram och efter att jag har varit hos sjukgymnasten och fått övningar för mina ben så kanske de blir bättre efter ett tag. De är ialf nåt jag har tänkt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...