måndag 28 december 2009

Måndag

När jag vaknade imorse så hade de kommit ännu mer snö , så de var bara att ta på sig kläder och ut i kylan o skotta snö. Efter frukosten givetvis .. Var ute i 55minuter, så de tog sin lilla tid. Men så otroligt bra träning hehe
har fått i mig lite lunch nu, och mamma håller på o städar här hemma. De är bara hon och jag hemma idag, så vi ska ut och äta idag. Blir nog Börsen som vanligt, en räksallad eller kycklingsallad, gottgott
När Kim kommer hem från Gbg så drar vi till gymmet, triceps och ben idag. Blev inget beställt igår från Gymgrossisten för Kim är så seeeg .. Så ska göra de sen när han kommer hem!

Jag vill bort bort härifrån , känner inte för att vara hemma. Vill ut , ha kul , festa .. Fan jag vill som mykt. Har blivit så mykt hemma nu de sista, känner mig som en gammal tant haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...