torsdag 17 december 2009

17:e december

Kom nyss hem från gymmet, tränade bröst, axlar och lite mage idag.
Var egentligen tänkt jag skulle gå hem från gymmet, men som tur va så ringde Frans och sa att han ändå var uppe på köpingen så han kom o hämta mig. Vilken tur , slapp jag gå med mina två stora påsar i snöovädret .
Nu är de riktig storm ute, gillar inte de riktigt. De kan gott få snöa , massor :-) Men att de blåser kan ju kvitta!
Idag gjorde jag min sista dag på Särvux :-( !! Fy va jag kommer sakna dom !
Fick presenter idag med hihi. Så nu har jag fått presenter 2 dar i rad, de ni .
Och sen ska vi försöka att få ihop en grupp så att Elenor kan ha TSS (tecken som stöd) kurs till våren, är skitsugen på att lära mig teckenspråk. Och de är ju ett jäkligt bra hjälpmedel när man är ute så bland funktionshindrade. Men de verkar inte vara nå problem alls att få ihop en grupp, verkar redan vara en del som vill gå den kursen. :-) *tummen upp*

Idag är de exakt 1 vecka kvar till julafton :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...