måndag 21 december 2009

uppvälld ...

Varför blir jag uppsvälld vissa gånger när jag äter?! De är skitjobbigt! Jag äter inte snabbt och jag tuggar maten någorlunda, men efter att jag ätit känns de som om jag har en unge i magen. Uppblåst och jävlig.. Detta brukar oftast bara komma när jag har ätit middag efter träningen...

På gymmet idag blev de triceps och ben som fick jobba hårt, även lite vader men de blev inte så mykt med de. Vet inte om de är så bra o överanstränga mina ben , pga benhinneinflammation.
Ska till sjukgymnasten imorgon, förhoppningsvis så får jag svar på vad jag kan göra för att förbättra inflammationen. Jag vill så gärna börja springa igen, de är min högsta önskan just nu. De är ju så otroligt bra fettförbränning, och man känner att de verkligen tar på kroppen också att de ger nån effekt.
Och på Onsdag ska jag ortopeden på NÄL.
Nej nu börjar snart Anna Ankas jul, måste kila
Hujj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...