måndag 7 december 2009

Måndag

Ska snart äta , sen iväg och träna. Känner verkligen inte för att träna idag, är sådär lite småtrött och seg. Men jag SKA träna! Kanske blir lite piggare efter jag käkat.
Imorse när jag ställde mig på vågen så hade jag gått ner 0.6kg sen förra veckan *tummen upp*! Och min mage har blivit mer hård eller hur man ska säga , den är liksom inte lika sladdrig som den var förut haha. Så de där proteinet och hårdträningen ger resultat :-D Hoppas verkligen de fortsätter på den braiga vägen :-) . Men bara jag fortsätter så som jag gör nu, så ska de allt hända grejer. Ska förstås ändra om lite i min träning oså lite längre fram så jag kör med tyngre vikter.
Så så som de ser ut nu så kör jag 1minuters vila mellan varje reps , och ska göra de denna vecka och nästa . Och efter de börjar jag med 30sekunder istället för 1minuter .
Åh de är så kul när man verkligen ser och känner skillnad på samma gång.
Idag ska de tränas rygg och biceps

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...