tisdag 29 december 2009

Godmorgon!

Idag sov jag till halv tio, tycker de e ganska sent för mig.. :-P Jag som i vanliga fall brukar vakna runt 8. Men de var skönt o få sova länge!
Vet inte riktigt va som händer idag, förutom att jag ska iväg o träna sen. Men annars blir de nog lugnt. Kanske ska ta o rensa lite i garderoben, slänga allt som jag inte använder längre. De är faktiskt på tiden att jag rensar där.
Men imorgon ska jag och mamma på bio, Luftslottet som sprängdes ska vi se! Har sett ettan & tvåan, så kan ju inte missa trean då.
Nyår om 2 dagar , och nu är de bestämt ialf att jag och Harling ska hitta på nåt :-) ♥ Men vad vet vi inte riktigt än , verkar inte som om de händer nåt här i Mellerud ..
Men de ger sig väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...