söndag 13 december 2009

3:e advent

Tänk , de är redan 3:e advent. Och bara 11 dagar kvar till julafton , ååh va jag längtar.
Just nu sitter jag och mumsar i mig en lussebulle och dricker kaffe, gott gott :-)
På gymmet idag blev de styrketräning, crosstrainern var upptagen. Så då blev de träna biceps och rygg.
Vad har jag gjort mer idag .. ? jo jag spelade lite The Sims 3 förut, håller på att inreda mitt hem :-P Kan lägga till sin egen stil o allt, de är skitkul. De visste jag inte innan, men nu så. Var ute och gick en promenad med mamma & Frans på förmiddan får ju passa på nu när solen vart framme. Nu börjar de bli riktigt härligt väder, skönt att de börjar bli lite kyligare ute.
Imorgon är de sista veckan på min APU :-( Trist, jag som trivs så bra!
Ska försöka hitta något som jag kan köpa till både Café Älvan & Särvux , så mamma ska med mig upp imorgon och kolla i affärer .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...