fredag 18 december 2009

Morning

Då är de första dagen på lovet nu för mig , känns skönt. Och ännu bättre är de ju att de närmar sig jul :-) Vädret är helt underbart nu, åh de är så fint ute. De är riktigt kallt , -8 grader och snön ligger på marken, och idag blåser de ju inte heller .
vad ska man göra idag tro?
Ska gå en promenad om en stund upp till köpingen och handla hårfärg och lite mat , och runt 13.00 ska jag klippa mig. De kan behövas nu, eller ah fast så slitet är de ju inte men vill gärna få klippt de innan jul.
De känns lite idag i mina bröst efter träningen igår, lite träningsverk .. Men de är bara gött för då vet man att de gör nån verkan. För vissa gånger när jag har tränat så brukar jag inte få så värst med träningsverk, fick ju de i början men nu så har de liksom slutat .. hm skumt! (även fast jag alltid tar i så mykt jag orkar) Men nästa vecka ska jag börja med några nya övningar + 1/2 minuters vila.
Just de, bokade om tiden hos sjukgymnasten så har en ny tid den 22:e istället , och den 23:e ska jag till ortopeden på NÄL i trollhättan.
Måste få ordning på dessa jäkla ben, vill ju så gärna börja springa igen men de går ju fan inte när jag har så ont som jag har! Jäkla skitbajsben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...