måndag 28 december 2009

Spenderat pengar

Sådär nu var de gjort , beställt 8kg Whey-80 och 1kg creatine allt gick på 1040kr. Dyrt, men förhoppningsvis värt varenda krona! Längtar tills jag får hem de, ialf creainet så man får testa på de o se hur de funkar. Proteinet vet jag ju redan , och de funkar alldeles utmärkt :-) Mina armar börjar bli biffiga och muskulösa samma med benen, wiho detta gillar jag :-)
Tog en promenad upp till köpingen förut med mamma, så gick vi till Börsen och åt en sallad, gick lite i affärer och kollade och till sist så handla vi mat. De är svinkallt ute, nu är de -10 grader. Skönt att man har en kamin .
Hoppar nog över träningen idag, får se när Kim kommer hem. Han är fortfarande i Göteborg , jag vet jag kan cykla till gymmet själv.. men har ingen motivation alls att cykla nu när de är så kallt ute + att jag fortfarande fryser sen när vi var ute förut. Kan gött ta de lugnt idag, träna imorgon istället! men men , man vet aldrig.. Man kanske hinner ändra sig :-P

Fy va dagarna går fort , de är ju helt sjukt.
Snart är de nyår, vad ska man göra tro?? Utgång blir de ialf!
Nej nu ska göra i ordning lite kvällskäk och sätta mig framför tvn o glo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...