torsdag 31 december 2009

Godmorgon

Ibland är de ganska segt o vakna tidigt, de finns absolut ingenting o göra , inget att titta på tv.. Så jag får väl sätta mig framför datorn en stund då.
Imorse när jag gick upp så var de -22 grader ute ! Blir en kall nyår... Min nyår ska jag spendera med Harling ♥ Eftersom hon åker till Australien i januari så vill jag fira den med henne. Vi har bestämt att vi ska till Emma på förfest, trevligt trevligt. Men innan vi drar dit så ska vi fixa oss iordning o dricka lite vin antingen hos mig eller henne :-) Jag ser verkligen framemot ikväll , jag är så sugen på att gå ut o ha kul nu. De var liksom .... hmm.. 2-3 månader sen nu. Och då är de fanimej på tiden jag går ut haha
Igår runt nio på kvällen så bestämde jag och mamma att vi skulle gå ut på en kvällspromenad, -20 grader var de ute. Men de var bara att ta på sig termobyxor , vantar .. ja hela köret. Var ute i 30minuter, och de var riktigt skönt. De var så jäkla kallt ute igår så att t om håret frös till is, när de va torrt alltså. Fick vita toppar på håret hehe

Snart är de dags för lunch, blir gårdagens middag. Skinkstek med ugnsbakade morötter o potatis, avokado o keso. Gooootttt!!
Ska kolla vart min paket från Gymgrossisten är, och förhoppningsvis så kan jag hämta ut de idag. Blir en promenad upp till köpingen efter lunch, och senare idag drar jag till gymmet för att gå på crosstrainern ev köra lite mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...