torsdag 10 december 2009

De blev en väldigt kort dag på Särvux idag, började 8.00 och slutade nu runt 10. Ulle & Elenor skulle på lussefirande på församlingshemmet , så då fick jag sluta då. Känns skönt att få sluta lite tidigare än 11 som jag skulle slutat, då slipper jag stressa med maten som ska lagas oså..
Sen åker vi ju som sagt till Vbg till min tandreglerare , snart är de dags att ta ut tandställningen :-D Den 7:e januari tar jag ut den, guuuuud va skööönt de ska bli ! Längtar ...
nu är de exakt 4veckor kvar tills skrotet ska ut
jaaao , sen efter tandregleringen åker vi till Trollhättan och handlar. Då ska jag bannemej in på H&M och kolla deras nya klädkollektion på underkläder, dom har ju fått hur snygga/sexiga/söta underkläder som helst, lite 50-tals inspirerat. Skitsnyggt! Får väl se om de finns nåt kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...