söndag 6 december 2009

Phhuueee

De kan man lugnt säga. Det var 30 svettiga minuter på crosstrainern idag, men gud va skönt de känns nu efteråt! Ett tag där när jag trampa för fulla muggar på crosstrainern så trodde jag helt ärligt att all svett som fanns inom mig bara skulle forsa ut. För så jäkla svettig var jag haha.
Och vem kommer inte in på gymmet när jag står där som en illröd tomat och svettas som en gris?? Självaste Rune , han som spelar ståbas i Astrolites. En kändis woho hehe
Mitt proteinpulver med chokladsmak tog slut idag, så fick börja på jordgubb. O shit vilket gott proteinpulver, smakar exakt som jordgubbsmilkshake. De ni ;-) Fina grejer de!
Ska strax göra iordning lite käk , sen duscha. Och ikväll är de Vem kan slå Filip & Fredrik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...