fredag 11 december 2009

Lussebullar

Idag blev de 40 svettiga minuter på crosstrainern , guuud va svettigt och flåsigt de var. Men hur gott som helst efteråt! Man känner sig så otroligt nöjd när man har kämpat så hårt.
Efter gymmet; en banan och proteindrink , cyklade hem, åt riskakor med ägg och keso.
Väl hemma så hade mamma redan bakat degen till lussebullarna , så den hade fått jäst medans jag var o träna .
O sen var de bara att sätta igång med bakningen, jag och mamma i högsta hugg wiho , vi är bäst hehe.
Så de har jag och hon ägnat oss åt nu dom senaste 2timmarna , nu luktar de såå gott här hemma . Alldeles nybakade lussebullar luktar de :-) Fast de blir inga för mig idag, får ta en imorgon eller på söndag istället.




Penslat , och snart ska dom in i ugnen

Färdiga!


Åh gott

Ikväll ska jag bara ta de lugnt , kan ju säga att jag är väldigt trött efter gymmet. Ska upp tidigt imorgon för att gå en powerwalk, sen iväg till gymmet och träna bröst, axlar och mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...