torsdag 10 december 2009

Stan

Så.. nu har vi vart både i vänersborg och Trollhättan. Fått handlat färdigt alla julklappar , skönt!
Fyfasen alltså , nu har jag ont i käften! Jag har 4 gummisnoddar i truten, två på ena sidan och två på andra, som sitter i själva tandställningen som på något sätt ska ändra käken. Ah ialf så de blir rakt så att säga. De är ju ganska så obekvämt o ha dom där, förut när vi skulle äta ute så kunde jag inte äta mat.. Jag ljuger inte alltså , jag kunde verkligen inte öppna munnen, men tillslut så när jag verkligen tvingade i maten för att få i mig nåt så gick de, men de gick väääääldigt segt. Måste bara berätta om den äckliga salladen jag åt också, uuuäääh . Beställde en ceasarsallad med räkor och kräfter, åh gott tänkte jag. Men så när jag fick den så var den dränkt i äcklig dressing. Jag HATAR dressing!! Fatta va arg jag var eller?! 90kr åt helvete.
Gäspa går inte heller, för får inte upp min mun så långt som jag vill , och knaka käken går inte de heller. Har försökt några gånger men de resulterar bara att jag får jäkligt ont . Och detta ska jag ha till den 7:e januari , jippiiiieee!
Matteprov imorgon, känns ju sådär . har suttit på rummet nu i 1timme och övat lite, får väl hoppas att de går bra imorgon, för vill inte göra omprov igen!
Slutar runt halv tio imorgon, syslöjden får jag se om går på...
Jag och mamma ska baka imorgon :-D Då blir de lussebullar !! Får se om man hinner med o göra rispuffar med choklad ,och till veckan blir de ännu mer bakning. Då ska mamma baka kromkaker .. Nu är de jul här i vårt hus ... tralala

Nej nu måste jag fortsätta öva på matte
Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...