tisdag 8 december 2009

Godmorgon!

Sitter här med en kopp kaffe och lyssnar på Collins Kids , just nu känner jag mig skitstolt ! Ställde klockan på 8.15 imorse, gick upp tog på mig kläder och sen gick jag ut. Var fortfarande lite mörkt ute när jag gick ut, men de var riktigt skönt. Så väl ute så jogga jag i 22minuter! Fick gå lite emellan för ibland gjorde de nå fruktansvärt ont, men jag kom ut ialf :-)
Kom hem , en svettig Linda hoppade in i duschen , drack proteindrink och sen käkade jag frulle.
Ska snart göra mig iordning , ta på mig kläder och sen cykla iväg till Älvan för att följa med på en uppföljning. Hem igen, o sen iväg till Älvan igen för att träffa min lärare och prata om min tid på mina praktikplatser , hem och sen iväg till Vallmo. De blir en jäkla cyklande fram och tillbaka idag.
Har äntligen fått Spotify. Wihoo , gött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...