torsdag 31 december 2009

Nyår

Nu är de Dirty Dancing på Svt1 , de kollar jag ju på absolut. Tröttnar nog aldrig på den filmen!
har precis fått i mig lite mellanmål, ska strax iväg till gymmet.. har verkligen ingen lust alls att träna idag :-( Vill bara ta de lugnt och göra mig iordning , men eftersom jag ska dricka ikväll så ska jag fanimej förtjäna de också, så därför blir de en sväng om på crosstrainern :-P
Efter träningen möter jag upp Harling, så drar vi hem till mig. Så ska de börjas göra sig iordning inför kvällen!
Spännande o se hur håret blir idag, har haft i pincurles sen i tisdags så nu hoppas jag att de vill som jag vill idag hehe.
Nä nu ska jag fortsätta kolla på tv, sen cykla till AK!

Gott nytt år på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...