fredag 1 januari 2010

1 januari 2010

God morgon!
Lite småseg idag...
Igår då så började de med att jag mötte upp Harling efter gymmet, gick hem till mig. Jag åt , duschade och sen gjorde vi oss iordning, drack lite oså. Väldigt väldigt trevlig! ♥ Åkte till Utter, var där en sväng sen åkte vi vidare till Emma där vi spenderade kvällen/natten. Var trevligt.
Fast åkte hem tidigt, tror klockan var runt halv två för blev så jäkla trött.

Nu är de bara 4 dagar kvar tills jag ska träffa min personliga tränare, spännande!
6 dagar kvar tills jag tar ut tandställningen, ännu mer spännande och skönt.
Och 18 dagar kvar tills jag åker till Göteborg på mönstringen , längtar!!
Senare drar jag till gymmet, ska gå på crosstrainern. Här ska brännas fett!! hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...