torsdag 28 januari 2010

Funderar på ...

.. om jag ska skriva ner varje vecka hur jag tränat
Tror ni de kan va nåt? Har suttit här o funderat nu ett bra tag.. hmm, funderar o funderar
t ex varje söndag så göra en sammanfattning av veckan som gått. Aa jo men jag tror nog att de kan vara nåt hehe .
Jo förresten, käka ju ugnspannkaka till middag. Sa till Frans att ha i lite rågmjöl i smeten, han gjorde de. Och ja , efter sisådär 30 minuter så vara maten färdig. tar ut pannkakan ur ugnen i hopp om att den är klar, tror ni den är klar?! Jo den var klar men inuti var den alldeles degig och såg precis ut som gröt haha. han blev lite arg på mig , jag skulle inte lägga mig i hans matlagning :-P
Fast med lite kvarg och funlight så gjorde de susen ;-) Räddaren i nöden i alla lägen!
Jo och en sak till , ja ni ser nu när jag börjat skriva så tar de aldrig slut. Fick hem ett paket igår från "VitalSlim", man tar 2 kapslar 2-3ggr om dagen i samband med en måltid. Dom här kapslarna ska tydligen göra så att man förlorar fett på kroppen. Jag fick nämligen ett telefonsamtal förra veckan när jag var i Gbg på mönstringen, då ringde dom o sa att jag fick 2 paket med VitalSlim för bara 59kr, som i vanliga fall kostar runt 200 lappen. Då är de bara o vänta o se om detta funkar, värt ett försök ialf!


Mirakelpiller ?



1 månad sen. Men större ska dom bli !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...