tisdag 12 januari 2010

1 vecka kvar

.. till mönstring
Börjar faktiskt bli lite smått nervös fast bara inför resan inte själva mönstringen. Men de är väl så nu i början man oroar sig över så mykt, men de kommer nog gå bra! Ledig idag, skönt. Så ska ta en promenad upp till köpingen sen med mamma o handla lite, ska också in till Roslind optikern o hämta ut papper på mina glasögon, som jag ska ha med till mönstringen. De blir också en sväng till gymmet idag, orkar faktiskt inte vara hemma längre. Nu måste jag röra på mig! Börjar faktiskt bli bättre, så kan allt träna idag :-)

Såhär ser den ut den som jag har i munnen nu, svårt o ta bild på den men man ser lite. Den är ganska obekväm o ha i, man läspar en aning och så känns de som man har massvis med saliv men samtidigt så känner man sig uttorkad :-P

Måste börja arbeta med APU-uppgifterna, de är ju liksom därför jag är hemma för att jag ska jobba med de. Men de blir ju aldrig av när man är hemma, men nu måste jag sätta fart. Vet hur de är att ligga efter med arbeten, och de är inge kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...