söndag 17 januari 2010

Seg och trött

Har sovit jättedåligt inatt! Går och lägger mig runt elva halv tolv, sen vaknar jag kvart över tolv av en anledning... Somnar om kanske 10minuter, sen vaknar jag av att Kim och hans kompis är i köket o brötar, så då lägger jag mig ute i soffan och kollar på tv. Jag somnar ganska sent, och har sovit skitkasst i soffan ont i nacken och katter som väckt mig. Nä fyfan ..
Ska försöka skriva lite på min APU, vilket verkligen behövs för den ska vara klar nästa vecka. Imorgon ska jag en sväng till skolan för att arbeta med projektarbetet och även lite om APU:n , måste också skriva ut hälsodeklarationen som jag ska ha med till Göteborg på tisdag.
Nej nu måste jag nog sätta igång med skrivandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...