onsdag 6 januari 2010

Oj jag somna visst

Somna visst till när jag låg i sängen o kollade på tv, tillsammans med både Tinka & Molly. Vakna nu för typ 10 minuter sen, klockan är redan halv fem..
Idag har jag gjort så mykt, vakna tidigt idag med. Och de fortsätter o snöa , de är sjukt mykt snö nu o svinkallt ute. Så då var de bara för mig att ta på mig termobyxor o hela köret, ut o skotta snö .
Skulle egentligen vart med Linnea idag, men har inte hört nåt.. hm.. hon skulle höra av sig när hon var hemma från Sjuntorp men har ännu inte hört nåt så de skiter sig väl de.
Imorgon ska ska jag till sjukgymnasten, redan klockan 9.00 efter de ska jag hämta mitt träningsschema som Tony gjort, sen hem käka lite o sen åker jag o mamma till Vänersborg till min tanreglerare och när jag är färdig där så åker vi till Trollhättan förbi Red Rocket , tatueringsstudio :-)
Nej nog tjatat, ska se om de finns nån middagsmat. Ingen i huset verkar ju göra nåt idag, alla är så slöa o tråkiga så får se om jag hittar nåt o göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...