torsdag 7 januari 2010

Sitter här o lyssnar på

Eddie Meduza ... haha herregud de var inte igår man lyssna på han. Anledningen till att varför jag kom o tänka på den gamle raggarn var att mamma kollade på norsta nyheter på tv:n , då sa dom "hodet" , då kom jag o tänka på låten "Ronka mitt hode" haha. Jösses !
Mitt första träningspass idag med mitt nya schema , och de funkar jättebra och är supernöjd :-) Jag är så himla motiverad till allt, några på gymmet frågar vad jag vill ha ut av min träning, och svaret blir ; jag ska bli biff ;-) Får positiva blickar av grabbarna hehe.
Men jag ska bannemig nå upp till detta, de är min vision ! That´s It
Nej nu ska jag greja klar här vid datorn sen ska jag hoppa in i duschen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...