lördag 30 januari 2010

Lördag kväll

Mina ögon orkar snart inte va öppna längre, ska strax nana kudden. Ska bli skönt!
Min bästaste underbaraste Elina ringde förut och berättade att hon skulle komma till mig på torsdag :-D Tror ni jag blev glad eller?! Jag blev så glad så jag fick tårar, låg i sängen o när hon berätta de så hoppa jag upp ur sängen haha. Så jävla glad blev jag. Men .. På söndag nästa vecka ska vi till Norge på 90års kalas, så där sprack de :-( ! Fan fan fan.. Alltid är de nåt som ska komma emellan, så fort vi har bestämt att vi ska träffas så är de alltid nåt som ska krångla. Vi har liksom inte setts sen i somras så tycker ju att de är på tiden att vi ses.
Så jaa, jag vet inte hur de blir än ..





A-bombers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...