söndag 24 januari 2010

Söndag

Hej o hå...
Lite smått seg idag. Igår då så fick jag ett samtal från mackan o undra om jag ville hänga med ut till han och hans bror + lite annat folk. Och så blev de, men innan jag gjorde mig iordning och allt så blev de lite träning innan. Åkte dock aldrig till gymmet, men tränade hemma. Har en träningsdvd hemma , skitbra :-) Om man nu inte orkar pallra sig bort till AK hehe. När jag var färdig hoppade jag in i duschen, käka och gjorde mig iordning sen kom Jennie o hämta mig.
Linda var nykter igår, no alcohol för mig. Fan va jag är duktig alltså, alla andra dricker men jag är städad *tummen upp*
Var hemma runt 2 halv 3 , gick upp ganska tidigt idag. Men efter jag käkar frukost så slockna jag i sängen, gud va skönt!
Har fått i mig lite lunch, och nu kommer jag väl garanterat sitta här ett tag. Finns inte så mykt annat o göra. Ska iväg och träna senare idag, rygg och mage som ska tränas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...