fredag 15 januari 2010

Skönt

Bra gympass idag, körde cardio 30minuter sen var de ben och mage. Körde bara 1 övning med ben idag, har sån träningsverk. Så de fick bli utfall, hoppade över benpress. Sen körde jag 2 övningar mage. All min energi gick åt på cardion, var helt slut efteråt. Men jag är nöjd med de jag har gjort!
Sen var de bara att traska hemåt, käka och nu har jag precis duschat.
Linda = hungrig! Fast de bara va 1 timme sen jag åt.. Köpte nytt bröd förut, Fazer Dinkelbröd Frökusar heter de, lite nyttigare variant av bröd. Tänkte testa de ikväll :-) Eftersom jag nästan aldrig äter bröd så ska jag lyxa till de lite idag hehe, med lite avokado kanske nåt ägg. Kesella-funlight kanske ;-) ah jag får se vad de blir för gott!

Ska bli skönt o lägga mig sig i sängen ikväll, de är nybäddat! åh de är nog de goaste som finns o lägga sig i nybäddad säng och nyduschad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...