måndag 4 januari 2010

Måndag

Har nyss bränt en skiva som jag ska ha till gymmet, är så trött på skivorna som är där. Som går om o om igen
Så här ska spelas bra musik!! Skiter i om dom andra tycker de är dåligt
Ska snart få i mig ett mellanmål och sen iväg till gymmet o träna biceps och rygg, blir även en sväng på crosstrainern idag

Idag har jag inte gjort nånting, kollade på en film förut "Youngblood" , som gick på Showtime. Rätt okej film, o nu sitter jag här.
Imorgon ska jag träffa min personliga tränare, och jag är lite smått nervös inför de faktiskt.
mitt paket från Gymgrossisten har ännu inte kommit, ganska irriterande eftersom jag beställde de i slutet av december. Så förhoppningsvis så kommer de denna veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...