tisdag 12 januari 2010

Nu har jag fått ...

.. i mig några riskakor
och snart väntas gymmet . Ska bara vänta på min bror som först ska äta innan.
Följde ju som sagt med mamma upp till köpingen förut, och nu har jag fått gjort de som jag skulle ha gjort. Dvs hämtat ut papper på mina glasögon hos optikern och så gick jag till banken för att skaffa internetbank. Gud va skönt de känns nu när man fått gjort lite grejer som ligger o gnager, man behöver som mest göra de men blir aldrig av. Men nu så :-)
Har nyss betalat en räkning från Gymgrossisten, svider o betala såpass mykt men gött att den är borta. Och nu mina vänner ... Jag har pengar till tatuering :-D Kollade mitt saldo förut på banken, och gissa om jag blev glad när jag såg hur mykt pengar jag hade .. hähä + pengarna jag fick i julklapp. *tummen upp* ! Så nu har jag ett foto, pengar de fattas bara att jag ringer till Red Rocket och beställer tid! Imorgon kanske om jag har tid.
nej nu ska jag byta om , sen traska mot gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...