lördag 16 januari 2010

här sitter jag

.. nyduschad o fräsch
Idag var de inte så många på gymmet, skönt de. Körde mitt pass med rygg och mage, jösses vilken träningsverk jag har i min mage men de är ju bara bra jag har de ;-)
Väl på gymmet så satte jag på min skiva, så kommer de in en tjej som var där tillsammans med en kille. Spelar Demented are go ganska högt, då säger hon eller rättare sagt skriker "va är de för skitmusik?!" Och inte bara en gång utan 2 ggr också, jävla attityd hon hade! Fyfan alltså sånt blir jag så jäkla irriterad på! Oså sitter hon o glor på mig som om jag vore dum i huvet eller nåt, äh skit ner dig din bitch! hähä
Var ändå ett ganska bra pass, måste dock öva lite mer på marklyften speciellt med att svanka ryggen, får ta o göra de på måndag när jag kör mitt sista pass inför mönstringen!
hm är hungrig, och de var bara 2 timmar sen jag åt. Varför blir jag så hungrig efter träningspass när jag äter ordentligen efteråt.. Vill ju liksom inte stoppa i mig alltför mykt mat heller :-P
Ska nog göra iordning lite kvällskäk , brödet som jag prata på igår .. nom nom, vilket gott bröd! Med ägg , ååh himmelskt gott haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...