lördag 30 januari 2010

14:30

Lunch idag blev gårdagens middag, kotlett kokt potatis
grönsaker och keso/avokado-röra


Idag vakna jag redan klockan 7, bara sådär. Men de va faktiskt skönt att vakna så tidigt då känner man att man inte sover bort hela dan. När klockan blev 10 hämta Issa upp mig här hemma så åkte vi till gymmet, idag blev de rygg och mage . Körde en ny övning idag som tränar ryggen, skitbra övning *tummen upp* ! Har börjat med tyngre vikter på marklyften också, ännu bättre :-) De går sakta men säkert framåt. Eftersom jag kör tyngre nu så fick Kim följa med till gymmet och hjälpa mig. De var inte en jäkel på gymmet imorse när vi var där, hur gött som helst. Förutom en gubbe som kom strax innan vi skulle dra.
Skulle egentligen med till gymmet nu, men kände att jag orkade inte riktigt. Somna till på soffan när jag kollade på en film, så skippar de. Skulle isf kört lite cardio men men.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...