måndag 25 januari 2010

Måndag 25/1

Dålig uppdatering här. Men har inte haft tillgång till dator på hela dan.
Dagen började med att mamma kom o väckte mig klockan 7, dags o gå upp o städa trappor. När de var klart åkte vi hem, käka frukost och sen for vi till Trollhättan. Först blev de en sväng till Överby och handla mat sen till Red Rocket, ska dit på Torsdag så ska vi kolla tider och om de går att göra nån tatuering av de porträttet jag ska ha. Hoppas!
Nästa stopp blev Lidl, köpa kvarg! Nu står de 4 burkar i kylskåpet hihi.
Åkte hem, lagat mat gymmat och nu sitter jag här och har precis käkat. Blev samma som igår fast istället för ärtor/majs så blev de en salladsblandning; salladskål, paprika, purjolök och avokado. Gott gott!
Blev ett jäkla bra pass idag *tummen upp* ! Börjat denna veckan att köra med ännu tyngre vikter fast mindre reps. Så att jag blir starkare, och nu menar jag verkligen tungt. De är riktigt så att man knappt orkar 5-6 stycken. Ska köra såhär i 2 veckor, sen återgår jag nog till de jag brukar köra. Fast då med lite tyngre eftersom jag förhoppningsvis blivit starkare, men då kör jag 10-15 reps.
har inte hunnit duschat än , måste hoppa in i duschen nu och sen göra iordning lunch till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...