torsdag 7 januari 2010

Bra dag

Dagen började med att jag träffa sjukgymnasten, så nu har jag fått några övningar som jag ska göra varje dag. Efter mötet med henne så åkte jag hem, fick i mig lite lunch och sen drog jag och mamma till Vänersborg till tandregleringen. Nu är tandställningen BORTA !! :-D fatta va jag är glad eller ?! De känns helt underbart. Skulle egentligen åkt till Trollhättan efteråt, men vägarna är så jäkla dåliga och de är halkigt så vi struntade i de, tar de på måndag istället när vi ska ner igen.
Väl hemma så åkte vi förbi Rådahallen o hämta upp mitt träningsschema *tummen upp* , de ser skitbra ut :-)
Kom hem för en liten stund sen så nu har jag fått i mig några riskakor, och snart ska jag traska mot gymmet.


Tog många kort, men mina tänder bländade av
hela tiden dom är för vita. Är nog inte så van vid de,
har ju haft metallskrot i käften så inte så konstigt.
Men såhär ser de ut ialf, jag är jättenöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...