tisdag 5 januari 2010

Det var ett intressant möte

... med min personliga tränare. Han lärde mig så otroligt mykt nytt, vi gick igenom lite hur mina övningar ser ut i vanliga fall på gymmet och där fick han rätta mig lite så nu vet jag ännu mer och jag är taggad till tusen! Tony gjorde upp ett träningsschema som jag ska hämta nu på Torsdag, ska bli riktigt intressant och jag längtar.
Efter mötet med Tony åkte jag hem , käkade mellanmål - fick i mig creatinet sen var de bara att traska mot gymmet. åh fyfan va kallt, blåsigt o snöigt de var. Höll på att frysa arslet av mig. Körde hårt pass idag med triceps och ben , körde lite mage på slutet (nya övningar som Tony gett mig).

Nu är jag helt dö, skittrött och måste duscha.
Ska strax hoppa in i duschen, sen ta på mig myskläder lägga mig i soffan käka nåt och glo på tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...